april fools

igår var det 1 april, så jag kan bara gissa att många blev lurade. jag blev dock inte lurad, ingen som ens försökte lura mig, oh populär man är! jag försökte inte heller lura någon, kände att jag inte hade energi till det. tror inte att någon annan i svartåsvalls-familjen blev lurad heller, så vi klarade oss bra!

linda började i alla fall inte att jobba fören tre igår så vi stack ut och red i två timmar när vi vaknade. helt underbar ridtur! solen sken och klarblå himmel så långt ögat kunde nå, massa fjäll som utsikt och kände bara att jag var otroligt glad att få vara här. 
annars spenderade jag kvällen med lilla linnea och hennes pojkvän jonas framför en zombie-film som dom tvingade mig att se. och bara därför la jag mig tillrätta mellan dom båda som kompensation! 

idag var linda ledig, så vi åkte till sveg och uträttade lite grejer och åt lunch med my och elis. sen åkte vi hem, med lilla linnea i baksätet, och ikväll har vi kollat på ännu en skräckfilm! sover nog inte så bra inatt har jag en känsla av. 

linda är ledig både imorgon och på fredag, så vi får se vad dom dagarna bjuder på! 

•M 









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?