a change

i måndags kom som sagt mamma och pappa hit. jag följde mamma till tandläkaren och till frisören, och väl hos sandra så bestämde jag mig för att färga håret, igen. sandra letade rätt på en väldigt mörkbrun färg till botten och en rödare nyans till toppen som mamma så snällt köpte åt mig och hjälpte mig att lägga i. resultatet blev jag väldigt nöjd med! det ser mycket fräschare ut, mörkt och den lilla röda tonen syns lite smått bara i längderna. 

på tisdagen fick jag träffa amanda och freyan, som jag längtat! vi åt lunch på fröken olsson, och jag tappade min plånbok och lite sull, men annars var dagen bra och maten god. det slog mig nu att jag enbart tagit kort på maten, ingen bild på varken amanda eller freyan, haha! 

igår bjöd bästa memlan på finlunch i hennes och lars nya lägenhet, lax och bulgur med fetaost och broccoli, super gott var det! fick till och med en efterrätt, annanas och jordgubbar, vilken himla onsdagslyx! sen fick jag en försenad födelsedagspresent av henne också, en jättefin rosa temugg och ett jättegott te som heter blomsteräng! 

på kvällen gjorde jag inget alls, var hemma bara då jag börjat känna mig hängig dom senaste dagarna. håller tummarna för att det inte kommer bryta ut i en förkylning. 

idag har jag inte gjort ett dugg, hängt med mannen och handlat på ljusdals nytillskott, lidl. 

•M











NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?