somebody to love

i fredags när jag kommit hem från praktiken åkte jag hem och väntade på att linda skulle komma. när hon kom vid sju så lagade vi nachos och kikade på film och lyxade till och med till det med en varsin cider. var så skönt att ha henne hos mig just då! 

på lördagen åkte jag iväg till kyrkan för genrep med kören inför konserten som var idag, medan linda låg hemma och sov. när jag kom hem igen så tog vi det bara lugnt och jag duschade och så innan vi åkte på en impulsivare till bolaget klockan tio i tre. 

på kvällen gick vi ut och åt på restaurangen i gamla stan tillsammans med nathalie och johannes, vilket var riktigt trevligt! efter middagen åkte linda hemåt mot vallen igen och vi andra började dricka lite vin. kvällen blev riktigt bra och rolig, som det brukar bli med mina kära vänner! 

idag åkte jag till nathalie när jag vaknade och hon bjöd mig och emma på nachos. lill-bettan var även där och idag var första gången jag verkligen lyckades flörta in mig hos henne och slutade med att hon somnade i min famn. 

vid två kom mamma och pappa och dom hjälpte mig att sätta upp hyllan som så typiskt ramlat ner. när vi äntligen fått upp den gjorde jag mig i ordning för kvällens konsert i kyrkan. konserten blev riktigt lyckad och nu sitter jag hemma och värmer upp för en ny vecka på gärdeåsskolan! 

•M 
















NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?