nya asics

dom senaste dagarna har varit lugn, har inte gjort något speciellt. igår kväll drog jag och nathalie ett varv runt sjön och sprang intervaller. gick väldigt bra och vi fick en bra tid. 
imorse stack vi iväg igen, och som förväntat så gick det tyngre idag, men det var jag förberedd på så det gjorde mig inte så mycket. jag springer alltid bäst första gången efter ett uppehåll, sen går det bara sämre tills det äntligen börjar gå lätt igen efter ett x antal gånger. håller tummarna på att det går lite bättre imorgon än idag i alla fall.

jag tröstade mig efter den tunga turen med att köpa mig ett par nya springskor, ett par asics som jag hoppas och tror kommer göra mina ben gott. sen har jag uträttat en massa mer saker idag och tänker avsluta dagen med att umgås med joline. känns så skönt att ha fått massa saker gjord idag. 

•M 









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?