världens bästa farmor

igår gjorde jag inte mycket, mer än att gå ner till farmor och farfar och få hjälp av farmor att sy om ett par byxor och en långklänning. byxorna skulle bara sys in nere i benen men klänningen ville jag ha en slitz på, som farmor fixade dit galant! jag har tur som har en så duktig och snäll farmor som vill hjälpa mig! 

på kvällen stack jag ut och sprang en sväng och gjorde utfall i en uppförsbacke så idag har jag haft träningsvärk som tusan.. men det är en skön smärta!  

idag fixade jag lite med jobb och praktik när jag vaknade och sen följde jag med farmor till hudik. hon skulle på sjukhuset för att röntgas och jag gick lite i affärer. fick med mig en svart, lång kofta och en blommig klänning. blir perfekt till i sommar! 

imorgon åker jag till linsell till mami och papi. det är något jag verkligen längtar till! 

•M 











NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?