"kasta kaninjävel"

i onsdag var vi som sagt på trapper och åt middag, sjukt gott men vi blev även sjukt mätt, haha! efter att vi ätit så åkte vi till aktivitetshuset, jag, nathalie och elis, och spelade bowling. även fast det gick sjukt dåligt när vi var där på måndagen, så tänkte jag prova igen. 
linda, som jobbade då på kvällen, döpte elis till "ÄLIS", nathalie till "vurpan" efter att hon ramlade av fabbe tidigare på dagen, och mig till "kasta kaninjävel". det måste varit dom fina namnen på skärmen som fick oss att kasta som proffs. jag fick strike på mitt första kast och sen rullade det på med strike's och spare's hela kvällen. 

på torsdag morgon gjorde jag och linda inget speciellt, låg i soffan och kikade på how i met your mother innan jag packade ihop allt och begav mig hemåt igen. 

igår, fredag, var jag på en arbetsintervju som gick väldigt bra, sen kom moster erika och linda till mig så vi satt och pratade lite innan vi åkte till kinarestaurangen i gamla stan och åt sushi med mamma, pappa, mormor och morfar. 
när vi ätit så fixade vi lite i min lägenhet och på kvällen var jag, linda och nathalie på slottes teater, som var sjukt bra! 

nu i veckan ska jag passa på att träffa familjen bengtsson/johansson så mycket som möjligt innan dom far tillbaka till varmare breddgrader igen. 

•M








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?