det här med att planera

jag må ha världens sämsta minne! och inte är jag bra på att planera heller. som jag skrev i det senaste inlägget, så var planerna i helgen att åka till linsell till mamma och pappa, och jag såg verkligen fram emot det. men sen, kom jag på att hanna p kommer ju hem på lördag morgon, och vi hade planerat att ses, men eftersom att jag inte skrev upp något om det så glömde jag ju det såklart. 
så även denna helg blev planerna på linsell inställd. 

men vad gjorde det egentligen, när ljusdal har bjudit på tropisk värme på balkongen, brunbränd kropp, och en underbart roligt och mysig lördag. linsell blir omplanerad till helgen troligen, så provar vi då igen.

på lördagen var vi på lif damernas hemmapremiär, som slutade 0-0 och sen kom joline, hanna och annika till mig också grillade vi på min och annikas fina bakgård, som vi kallar bakfickan nu mer. vi åt gott och drack gott innan vi flyttade in till mig och hade satans skoj! blev en massa tok och det var länge sen jag skrattade så pass mycket. gud vad jag gillar dom tjejerna! var så roligt att äntligen träffa hanna igen också, hon som har flyttat till huvudstaden. inte ofta man får se henne nu, så man får passa på!

igår när jag hade piggnat på mig så åkte jag till los och fick hjälp av pappa att byta däck på bilen, det var på tiden! mamma bjöd på våfflor, hjortronsylt och grädde innan jag for hem igen. 

idag kommer mamma och pappa ner så vi ska fixa lite grann också får vi se om dom stannar på middag.  

hoppas ni också haft en underbar helg! 

•M














NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?