andra dagen

imorse när klockan ringde var det första jag letade efter ett gevär. så att jag kunde skjuta mig i huvudet. klockan ringde nämligen klockan 06.00. ni förstår nu ja? precis. 
 
frukosten gick bra i alla fall, det var väldigt segt. men när vi var klar klockan tio åt vi en varsin macka och lite vattenmelon och sen gick jag hem till lillrummet. så nu ligger jag och vilar lite innan jag ska tillbaka till halv tolv och jobba på lunchen. 
 
ikväll tänkte jag prata lite med gamla vänner och även träffa karin innan jag ska jobba på kvällsfikat då skidlandslaget anländer!
imorgon får jag i alla fall sovmorgon. kanske man ska passa på att ta en promenad då? jag skulle också hemskt gärna vilja vandra lite på fjällen, men det får bli senare i vinter. 
 
min one piece har blivit en utav mina bästa vänner här uppe. den sviker aldrig mig!
M
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?