ångest

nu ligger jag i sängen, vaken och ska snart gå upp och packa ihop mitt pick och pack. sedan bär det av mot nya äventyr! jag är så himla nervös ska jag tala om för er.. jag tycker inte om att inte veta hur det kommer bli, jag önskar att jag redan visste vad det första jag ska göra är.

det är en av anledningarna till att jag kan kolla på en och samma film hur många gånger som helst. det känns så bra att redan veta vad som ska hända och hur det kommer gå. jag önskar att det fanns en film om mitt liv i bruksvallarna, så jag visste hur det skulle bli.

men nu måste jag kliva upp också hoppas jag av hela min kropp att jag inte behöver den där filmen om hur det kommer bli, utan att det blir bra från start!

hoppas ni hoppas med hela era kroppar också.

M






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?