bästa vän

pratade med älskade linda på min halv timmes rast innan dagens sista och fjärde pass börjar om fem minuter.
hon var orolig över sin syster som fått en spark av deras häst, men hon mår säkert bra, så för att prata bort hennes oro lite, frågade jag vad hon önskade sig i present när hon fyller år. hon önskade sig "en påse som man har på magen som man har mobilen i"!
tankarna snurrade.. en påse? ahaaa, hon menar en liten väska som man hänger runt halsen såklart! haha, knäpp hon är min bästa vän.

nu längtar jag så jag dör tills jag kommer hem och får träffa tokan. två veckor kvar!

M



påsen

Jag saknar dig så mycket, kom så äter vi godismiddag!

Svar: bara en och en halv vecka kvar nu! <3
mathilda



URL: http://lindajonsssons.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?