effektiv dag

det blev en bra och effektiv dag det här, och än är den inte slut! jag har hunnit med att plugga, sova, plugga lite till, hänga upp mina nytvättade mysbyxor som råkade ut för isabelles vinglas i tisdags, städat på rummet, gjort mig mer hemmastadd på toaletten - nu står min tandborstmugg och min tvål där. också städade jag faktiskt även lite grann på toaletten. 
nu känner jag mig som en bra rumskompis till dom andra också känner jag mig mer bekväm. nu känns det inte lika mycket som att man är och hälsar på som det gjorde när man tog med sig tandborsten från rummet till toaletten när man skulle borsta tänderna!
 
undrar vad jag ska göra mer för effektiva saker idag? jag ska i alla fall fortsätta med att plugga ännu mer. älskar lediga dagar!
 
M


Anonym

Pluggar du det Härjedalska språket eller vad? En nyfiken Randi undrar :))

Svar: nej, jag pluggar körkort, det härjedalska språket ligger på vilo så länge! :)
mathilda



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?