fredag, visst?

idag är det fredag, eller är det tisdag? min fredag är i alla fall som vilken tisdag som helst.
idag har jag jobbat på frukosten, lite grann på lunchen och sedan städat tills nu. klockan sex ska jag jobba på middagen också. jag längtar verkligen tills vi bara har frukost och middag, vad skönt det ska bli!

dagarna består annars av galna, gamla, roliga låtar inne i köket med cecilia, dock tror jag att det hörs ut i matsalen när vi sjunger, för när jag kommer ut så kollar alla och flinar. åtminstone känns det som det!

det är himla skönt att gymnasieeleverna åkt, för gud vilka stökiga ungdomar! okej, nu låter det som att jag är så mycket äldre, men ändå. ordentligare är jag i alla fall. imorse låg det en hel skål med fil och flingor på bordet.

nej, skönt med nya gäster ska det bli!

M






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?