kris

jag har legat och kikat lite på one tree hill sen jag kom hem och nu har jag varit uppe på hotellet och ätit middag. det var kotlett och potatisgratäng, mums!

jag glömde berätta om vår kris igår! vi har två toaletter på övervåningen och två på nedervåningen. isabelle bor själv på nedervåningen så hon använder en av toaletterna där, den andra, den största dessutom, är det ingen som använder.
uppe är vi fyra stycken som delar på en toalett, medan sara har den andra för sig själv. antingen är det för att det är en halv meter längre till hennes toalett, eller så vill ingen dela med henne. hm.
i vilket fall, så tog vårt toalettpapper slut igår. och isabelles. och ica har stängt på söndagar. så vi snyltade på stackars saras toalettpapper hela dagen igår och imorse. hahahaha.
men hur som så köpte jag toalettpapper idag, och då visade det sig att cecilia också hade gjort det, så nu har vi lager för ett tag framöver!

det här mina vänner, är spänning i vardagen!

M






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?