olika människor

nu är jag hemma efter dagens sista pass. och imorgon får jag faktiskt sova ääända till halv åtta, rena lyxen, right?

nu på kvällskvisten har jag lagt märke till en del olika personer här.

en gammal gubbe, söt, men ändå riktigt läskig. man får liksom kalla kårar när man börjar fundera över vad han kan ha gömt i källaren. han kommer alltid fram till mig när jag är ute i matsalen och säger med riktig läskig röst: vi måste sluta träffas så här, hehehe!
då jag tänker: vi träffas inte av slumpen, du kommer fram till mig hela tiden.
idag sa han: är du här idag igen?
eh ja, gubbe lilla, jag jobbar här, är det någon som ska fråga så, så är det väl jag. åk hem, tack och adjö!

den andra personen var det lilla barnet som ålade runt på golvet under hela middagen. kastade sin leksaksbilar över hela matsalen och spred sina saker runt omkring sig överallt. jag svär, han var värre än jag när det gällde mina kläder när jag var 13. så den lillkillen har vi hoppat över hela kvällen och försökt att inte trampa sönder hans saker.

och till slut, den otroligt snygge killen. såklart. alltid randig tröja i olika färger, alltid håret på ända. åh, varför kan inte du byta plats med gubben? han kan väl åka hem istället för dig, kära skidåkare som är hur sexig som helst och som jag bara vill ta med hem till mitt lilla personalrum.

hm, slut funderat över läskiga gubbar, små barn och sexiga killar.

godnatt!
M






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?