plusgrader och tabbar

idag är det plusgrader här och riktigt tråkigt väder. eftersom att att det blev ändring i jobbschemat idag så blir en promenad tyvärr utesluten. dock gör det inte så mycket eftersom att det ändå är trist väder. 
 
under min första vecka på hotell bruksvallsliden så hade jag hunnit med:
  • gå runt ute på serveringen helt ovetandes om att en knapp åkt upp på skjortan. fin insikt till mina kära boobs. 
  • tappat ett pepparkar på mattan. sekunden innan den föll till golvet hann jag tänka "den landar på mattan, den kommer hålla". men inte då, den krossades till småbitar på heltäckningsmattan.
  • blivit lurad till att lukta på en dörr. isabell och rickard pratade om något som luktade illa, jag frågade vilka som luktade och isabell svarade "dörrarna, gå och lukta får du känna!". sagt och gjort, jag gick till svängdörren och började sniffa på den, när jag vänder mig om för att säga att jag inte känner någon lukt ser jag isabell ligga över diskhon och asgarva. 
  • stressat sönder i disken. min första dag i disken på lunchen och jag höll på att dö. mina jobbarkompisar retade mig sen för att jag såg ut som en stoppskylt i ansiktet.
nej, nu ska jag vila tills mitt andra pass i disken börjar, wish me luck!
 
M





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?