två timmar

har nyss spenderat två timmar med prat tillsammans med johanna. känns skönt att jag kommer ha någon som henne omkring mig från och med jul.

just nu borde jag vara i ljusdal och fira min bästa vän som fyller 18, gå ut på krogen och dricka massa goda drinkar. men istället blir en typisk math-linda kväll på tisdag då jag ska bjuda henne på kicks saloon och vi ska spela hästspel osv.

jag kan inte förstå hur tiden kan gå så fort här uppe. jag hinner inte ens med mitt eget liv känns det som. imorgon är det redan söndag och på måndagkväll åker jag hem till los igen. jag åker till ljusdal på tisdagsmorgonen och tänkte följa med linda upp till skolan och hälsa på alla lärare och så. det kommer bli nostalgi på hög nivå!
om det skulle vara så att det är någon som vill träffas på tisdag så kan ni väl slänga i väg ett sms i så fall!

nu ska jag krypa ner i min säng, som nu är standardpositionen i mitt lilla rum.

M






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?