alkostickan

imorse när jag vaknade vid tio klev jag upp och duschade innan jag började packa in i bilen. britta kom vid elva och vi hoppade in i bilen och körde iväg. det ska tilläggas att det var britta som fick köra med tanke på att jag drack igår, och det ska även tilläggas att britta är världens sämsta bilförare.

efter ett x antal motorstopp, nästan en krock vid kyrkan för att hon inte kan höger och vänster och att hon kört upp i snöhög för att hon inte svängde i tid, så var vi äntligen på väg mot bruksvallarna. eftersom att britta är en så dålig bilförare så skulle vi byta i sveg, men för att vara på den säkra sidan så ville jag blåsa innan, och det finns ju engångs stickor på olika mackar, men jag frågade på alla mackar i sveg, och ingen hade en alkosticka. jag räknade efter och kom fram till att det borde gått tillräckligt många timmar för att kunna köra.

nu är vi snart på väg från sveg också, snart framme i fjällen.

M






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?