drunknat i snö

jag och nathalie tog bilen och åkte till hedsta där det var ett grabbgäng med skotrarna. det var lite mulet först men började spricka upp lite senare så vi fick lite sol.

jag och nathalie lånade kalles skoter och tog en sväng på isen, och då åkte killarna också ut med stannade mitt på isen och fixade med någons skoter. jag hoppade av vid killarna och nathalie fortsatte åka.
ett tu tre, så brottar andreas ner mig i snön, och sen skyndar han sig att hoppa på skoter och spruta ner hela mig med snö. då hakade såklart alla andra också på, så jag sprang till kalle och hoppade på hans skoter. men när han skulle åka iväg så reste han skotern, och jag kunde inte hålla i mig så jag ramlade av. då passade andreas och patrik på att ställa sig mitt emot varandra, med mig emellan, och begrava mig i snö. jag hade snö upp till axlarna och hela ansiktet var täckt med snö.

det blev några kalla minuter till i hedsta innan vi hoppade in i bilen och åkte hem. jag och nathalie började också brottas på rasmus skoter, så det slutade med att vi ramlade av och jag slog mig.

menmen, snödränkt och blåmärken så var det en himla bra dag. nu ska jag snart åka ner på ljusdal och hämta upp linda också ska vi äta nachos i rolfhamre.

M






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?