eriksgården

igår kom jag och britta från jobbet klockan halv tio, och på 45 minuter så hade vi gjort oss i ordning och tagit oss till johanna i funäs. ganska bra gjort om jag får säga det själv! jag körde och lämnade min bil hos johanna som jag ska hämta senare idag.

på glädjekällan där dom bor var det ganska mycket folk. men någon som jag la speciellt märke till var ju såklart andreas i sin skotte-utstyrsel. han hade en basker med rött hår, en kilt och han hade inga kalsonger på sig under sin fina kjol. en och annan kompis till honom drog upp kilten och då insåg jag att han faktiskt inte hade några kalsonger på sig heller.

i alla fall så drog vi vidare till eriksgården där det var huuur mycket folk som helst. hela dansgolvet var fullt med fulla, dansande människor, så vi dök djupare in i massan och dansade loss vi med.

hela kvällen slutade med att emma stod utanför och "mådde dåligt", om jag uttrycker mig så, ett bra tag och jag var bara glad att det inte var jag denna gång.

under kvällen har jag även fått uppfattningen om att norskar är ljugande idioter. svärt en lång ramsa med fula ord i taxin har jag gjort också, och muttrat resten av vägen hem.

idag är det städ som gäller, dock bara fyra rum, så väldigt onödigt att ens komma in och jobba om ni frågar mig.

M






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?