för mycket förväntningar

idag blev det inte alls som jag och britta tänkt oss. vi åkte på skiduthyrningen i tänndalen och fick hjälp av en jättetrevlig kille. vi åkte därifrån med skidor, pjäxor och stavar och åkte mot tännporten och var jättetaggade på en bra dag i backen. men efter bara några åk märkte jag att pjäxorna inte alls var bra då det var för mycket lutning på dom och jag fick ont i benen, så som killen sagt att jag kunde göra, åkte jag tillbaka till uthyrningen och den här gången åkte jag därifrån med tre olika pjäxor. men det var helt enkelt inte min dag idag, för inga pjäxor var bra. vi lämnade därför tillbaka sakerna och åkte hem istället.
 
nu sitter vi på blocket och letar efter skidor så jag kan köpa dom bra pjäxorna i hamra istället, men än så länge så är det utan särskild framgång. imorgon kanske vi gör ett nytt försök att hitta dom perfekta pjäxorna åt mig efter att jag och britta jobbat frukosten, vi får se!
 
M


Anonym

Lilla My till vänster i bild ;)



URL:


Anonym

Lilla My till vänster i bild ;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?