kär på nytt

efter att vi varit på ljusdal tog jag och nathalie bilen upp till ridhuset i sjöbo för att boka in meja på knatteridning. vi passade på att ta en nostalgis sväng in i stallet och kika på alla gamla ridskolehästarna.
sanne bergman var där och gjorde i ordning sin underbart vackra häst fire, så vi stannade kvar och pratade lite med henne och sen stannade vi även kvar och kollade när susanne red ett pass på honom.

helt plötsligt så finns det inget som jag ångrar så mycket som att jag slutade rida. jag blev helt enkelt kär i hästarna på nytt, och fire är en så otroligt vacker och duktig häst så jag har lust att smyga in dit och sno med honom hem.

nu är meja och olle här och vi har nyss ätit våfflor. ikväll ska vi nog åka till veckebo och hälsa på ida lite grann.

M






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?