leeeedig

idag har vi bäddat hela hotellet och städat fem stugor, men vi var väldigt effektiva så vi är klar nu och är ledig resten av dagen. imorgon är vi också ledig, eftersom att all städning är klar och det inte kommer gäster fören på fredagsmorgonen. sen är jag och britta ledig på fredag också, för vi delar på oss så sara och emma jobbar fredagen, jag och britta jobbar lördagen. så nu har jag äntligen fått min ledighet som jag tjatat över.

från och med nästa vecka är det jättelite folk på hotellet så ulla har sagt att den som vill vara ledig för att åka hem och så kan bara säga till, så snart ljusdal, snart är jag nog på hemgång igen!

nu ska jag njuta av den här lediga eftermiddagen med att träna och sen hjälpa emma med värdskapstestet!

M






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?