lille hubbe

idag efter lunchen åkte jag och britta ner till funäs bara för att göra någonting. det slutade med att tre burkar med turkisk yoghurt följde med hem. vi gick även på hillside och jag kunde, såklart, inte låta bli att köpa en huvtröja från nikita.

när vi kom tillbaka till bruksvallarna bestämde vi oss för att utforska byn lite grann. hittade en massa små vägar med fina stugor och så som vi aldrig visste fanns.

lille hubbe, som min lilla bil kallas nu mer, har lite dåligt med krafter, så i en väldigt brant uppförsbacke spann bara hjulen och vi fick backa och åka ner och ta ny fart. vi utmanade även ödet genom att försöka ta oss upp till walles med lille hubbe. det slutade med att vi gled ner för backen, men bromsen i botten, och det kom en bil som skulle ner och en bil bakom oss som skulle upp. riktigt kaos blev det där ett tag för att hubbe inte orkade upp för backen!

nu ska jag bara ta det lugnt och försöka slappna av lite innan det, återigen är dags för jobb imorgon.

jag.behöver.ledighet.

M






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?