lindas konsert

nathalie ringde mig när jag låg och sov. "vad vill hon", tänkte jag först eftersom att vi pratat med varandra på sms bara några minuter innan jag somnat. först fattade jag inte vad det var, trodde att hon satt och lyssnade på musik och hade råkat ringt upp mig, så jag la på. två sekunder senare insåg jag att lindas konsert hade börjat. och två och en halv sekund senare slängde jag över telefonen så jag nästan ramlade ur sängen och ringde upp nathalie!

jag är så otroligt stolt över linda, hon har kämpat så mycket för det här, så jag trodde hon skulle avlida där ett tag. det var väldigt dåligt ljud i telefonen, men det jag hörde var grymt! och då har dom bara tränat en dag och gjort en hel konsert, helt ofattbart. och jag kan inte ens beskriva med ord hur mycket jag vill vara där. men nathalie har i all fall lovat att filma lite så jag kan få se nästa gång jag kommer hem.

M






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?