ljusdal

när nathalie och linda kom till los så drog vi på oss ytterkläder och hoppade på skotrarna till älgsjön tillsammans med världens bästa papi.
när vi kom hem satte vi oss och drack te och pratade lite innan vi alla hamnade i soffan. vi åt middag tillsammans när mamma kom hem och sen åkte vi mot ljusdal. vi svängde även in till mormor och morfar i näsberg och sa hej en sväng och det var verkligen uppskattat!

när vi kom till ljusdal installerade jag mig lite snabbt hemma hos linda och hoppade sedan in i duschen. jag gjorde mig i ordning medan linda satte sig och pluggade. när jag var klar åkte jag och hämtade upp nathalie också åkte upp till elias där det var fest. vi hamnade även nere på kick saloon en sväng, men nu ligger jag i sängen bredvid en sovandes linda.

det kommer bli trögt med uppdateringar nu när jag är på hemmaplan, därför att jag lätt glömmer bort att blogga. men jag ska försöka komma ihåg det så mycket som möjligt.

M






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?