"så långt soppan räcker"

när jag hämtat nicklas och annakarin tog det inte lång tid innan ulf och lalla kom också. jag åkte ner på ljusdal vid tio för att hämta nathalie, också åkte vi till marcus och pontus en sväng innan även vi landade hos ola och erika.

efter mycket spelande skjutsade jag först hem ulf och lalla och när jag kom tillbaka var jag så trött så då skjutsade jag hem nicklas och annakarin också. dock kom nicklas på att han glömt sin mobil hemma hos ola och erika, så vi lämnade av annakarin och åkte tillbaka. när han sprungit in och hämtat mobilen fick han för sig att vi skulle åka norrut, "så långt som soppan räcker!". sagt och gjort svängde jag vänster istället för höger och åkte mot hedsta. nicklas skrattade bra nog när jag även körde förbi avfarten in mot tallåsen och fortsatte mot hedsta.

men när vi kom till skansen var vår lilla roadtrip slut och vi åkte över sillerbo hemåt. nicklas hann även ringa elin som jag övningskörde med förut och lämnade ett oerhört fint meddelande i hennes röstbrevlåda.

det blev en fin roadtrip och när vi väl var inne på ljusdal igen tyckte nicklas att vi skulle åka till thailand istället. jag förklarade då att det inte gick att flyga med en bmw och han tog det svaret och gick in och la sig efter att han lurat mig att titta på ett hus. långt efter förstod jag att han sa åt mig att titta på det där huset för att han skulle kunna kliva ur bilen utan att jag skulle se att hans byxor satt alldeles för långt ner.

M






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?