dom goda stunderna

det blev ett tungt och bra pass på gymmet idag med. 15 minuters intervaller på crosstrainern och 20 minuters powerwalk med 15% lutning på löpbandet. att gå med stora steg på ett band som lutar 15% vill jag lova är tuffare än vad i alla fall jag trodde det skulle vara. avslutade med att göra mina favoritövningar för rumpan och några bra övningar för magen. 

efter gymmet åkte jag och hälsade på sanna som jag inte träffat på en evighet och sen åkte jag hem och åt lax till middag. lax är riktigt underskattat, tummen upp för lax! 

nu sitter jag hemma hos nathalie, har ätit en liten skål med mango, jordgubbar, vanilj kesella och jordnötter framför tvn, och nu står det massage på schemat! 

en bättre torsdagskväll helt enkelt! 

•M








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?