helgen

i fredags tog jag och nathalie en snöig promenad med vera och sen åt vi en god lunch tillsammans med tove och jenny framför hockeyn. jag är ju suuuuper intresserad av hockey så satt bänkad framför tvn under hela matchen. eller? 

på kvällen kom joline, tove och annika till mig för lite mys och senare kom även emil och anton och umgicks lite innan det var dags för sängen. 

igår stack jag och nathalie iväg och tränade vid halv fyra, kondition och svettigt blev det! direkt efter gymmet så var det bara att åka hem och duscha och svida om till finare kläder då vi var bjuden på middag hemma hos johan i tallåsen. jag fick laga maten, klyftpotatis och fläskfilé i gorgonzolasås, och det blev en riktigt höjdare och fick mycket beröm av killarna och nathalie. grabbarna kallade mig till och med för "den kvinnliga morberg", vilket jag tycker är väldigt roligt eftersom att jag egentligen inte är så duktigt på att laga mat. 
det blev lite vin och någon öl innan vi avrundade kvällen och åkte hem för att sova. 

idag avstår jag från träning för att mina ben behöver vila upp sig, så idag ska jag ta det lugnt. 

•M











NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?