piff & puff på äventyr

vilken kaosartad dag! 
jag och nathalie åkte till hudik imorse för att kika på lite saker till festen på lördag. pausar letandet efter saker efter några timmar och sätter oss på en restaurang och äter. nathalie sitter och pratar energiskt och lutar sig framåt när hela soffan som hon sitter på följer med över bordet! jag i skrattattack såklart. 

när vi sedan ska lämna restaurangen så vänder sig nathalie om i dörren och ska säga "tack och hej!" och skenar sen rakt in i dörren! skrattattack igen. kissade nästan på mig för jag skrattade så. 

färdiga i hudiksvall och på väg hem så ska jag gasa upp till 70 km/h och inser att det inte går att lägga i femman. hela växelspaken är alldeles lös och sladdrig, och jag får panik! så vi kör in på en grusväg med återvändsgränd och stänger av bilen, andas och ringer mamma och pappa. vi kom överens om att köra på fyran till ljusdal, sakta men säkert, tills vi kom fram till att, backen fungerar inte heller. hur ska vi nu ta oss ifrån den här grusvägen ut på landsvägen igen? bara att lägga växeln i friläge och gå ut och butta på. 
väl uppe på vägen igen ska jag köra iväg, lägger i ettans växel och hoppar ut på landsvägen. där ettan legat förut, ligger alltså nu trean. KAOS. 

kör 50 km/h med varningsblinkers på ända till delsbo, där helt plötsligt ALLA växlar är som dom ska igen. glädjetjut från föraren! 

ja, vilken resa. börjar betvivla pärlans kapacitet för långa resor och stannar på hemmaplan ett tag nu. men ett äventyr blev det för piff & puff, med både skratt och gråt! 

•M





Sarah Hughes

This is a message to the mbengtssson webmaster. Your website is missing out on at least 300 visitors per day. Our traffic system will dramatically increase your traffic to your website: http://magc.co/7fe - We offer 500 free targeted visitors during our free trial period and we offer up to 30,000 targeted visitors per month. Hope this helps :) Unsubscribe here: http://tdil.co/5p



URL: http://priscilarodrigues.com.br/url/v





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?