startar igen

halloj! 
efter några månaders blogg-uppehåll så kände jag mig sugen att börja skriva lite grann igen, och mer positiv till det kan man ju inte bli när man fått hjälp med en ny, fräsch design av linda! 

kan berätta att min alla hjärtans dag var helt perfekt, vilket kan bero mycket på att jag spenderade den med joline. vi åt jättegod mat och drack drinkar och vin, sen hade även joline bakat en fin tårta åt mig. vi spelade gitarr och sjöng innan vi avrundade kvällen med en runda på kicks och en efterfest med härligt folk! 

igår kväll tog jag bussen till los och umgicks med mamma och pappa innan jag somnade på golvet i vardagsrummet. klockan ringde halv sju imorse och då var det bara att slita sig upp för att gå upp på dagis och jobba. älskar ungarna där, och har fått mig ett x antal härliga skratt under dagen! 

nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och kikar på skidskytte innan vi ska äta middag. ljusdal ser jag åter imorgon, antingen på morgonen eller eftermiddagen! 

• M 









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?