looking back, over my shoulder

vilken helg! 

i fredags jobbade jag på coop 12.00-22.15 och det var den segaste stängningen jag vart med om. men skönt var det sen att slå ner huvudet på kudden. på lördagen kom mamma och pappa och fixade klart i köket, så nu sitter alla mina fina knoppar uppe som jag fick av moster och farbror i julklapp! 

vi blev sen bjuden på middag hos farmor och farfar, renskavsgryta och det var det godaste jag ätit på länge! fick även en tidig födelsedagspresent av dom, en renkorv, och då blev jag lycklig! 

sen var det ju fest på kvällen i "bengt-hans bodega" som mina vänner så fint börjat kalla min lägenhet! riktigt trevligt var det och det lika roligt ute på stadt. 

imorse var jag inte så pigg då jag inte kom i säng fören klockan sex imorse.. men jag klev upp vid tolv och städade efter gårdagens festligheter, duschade och packade ihop en stor packning innan jag tog bilen och åkte hem till los! nu sitter jag i soffan med min kära mor och far och kikar på en bra film, "now you see me" efter att fått en fin middag av mamsen! 
imorgon ska jag jobba på dagis och jag längtar! 

•M 










NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?