två dagar till topplistan

igår och idag är två dagar som verkligen ligger på min topplista över bra dagar! 

igår jobbade jag till tre och sen gick jag hem och bytte om till ridkläder, dock fick det bli springbyxorna då jag tappat bort mina ridbyxor, och åkte den ner till annas stall. ryktade smutsiga fridolf och sadlade och sen stack vi ut på en underbar ridtur med toppenväder! 

idag slutade jag två, vilket innebar ännu mer tid att tillbringa i stallet och rida på. så direkt till stallet igen och red iväg med solen i ansiktet. vi red till wilmars och hoppade av hästarna för att ta en fika utomhus med dom med vårsolen som sällskap! 

helt klart toppendagar! imorgon har jag lite sovmorgon, börjar jobba nio, till skillnad från när jag klev upp sex imorse, men då jobbar jag till halv sju imorgon. 

•M









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?